butterflys in my tummy

I fredags hände något tråkigt för en person, som blev till något positivt för mig, hehe som man säger av alla dåliga saker kommer något bra, de som sa dett kanske inte nödvändigtvis menade att de hände något bra för en som fick de dåliga sakerna. iaf så fick jag besök, ett efterlängtat sådant. synd bara att de var oväntat så jag fick visa min dåliga sida, hehe ett vkit rum! lådor och kläder utspridda över mina 14 kvadrat eller efter man räknar bort möblemanget blir det nog en 7-8 kvar att röra till det på. dessa kvadratmetrar var hur som helst mycket fulla av diverse saker, dessutom eftersom jag inte hade tänkt att någon skulle komma eller så så hade jag ju lämnat disken vid sängen, godispåsen i sängen och datorn med en film på. som gjort för en ensam hemma slapp  fredag kväll. Ack så fel det blev när någon ringde och frågade vad jag skulle göra ikväll och om inte han kunde komma förbi och hälsa på. Tillbaka till det där dåliga som ledde till det bra så var det så att det var ett gäng killar som åkte till elmia av någon anledning som jag inte känner till, och inte bryr mig om heller för den delen. medan de går där och letar godis, pennor och diverse andra föremål att plocka på sig så hittar de en "armbrytarmaskin" och de namnet höll den upp till vill ja lova. för medan robin håller på så bryter han armen på riktigt, och av till ryhov bär det. där de spenderar ett antal timmar, eller om de andra stack till A6 vetifagrao. hursomhelst, tack robin för att du bröt armen så att jag kunde få ha ett efterlängtat besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0