glömda saker

Nu har jag varit och hämtat min dricka, blev en pipino och tre xider, hoppas på att detta ska räcka för att fylla lilla mig. Pratade ens stund med Mazetti och fick tillbaka en av mina scharlar som jag tydligen har glömt där....lääänge sedan. När jag skulle åka därifrån så stötte jag på Carro, kände knappt igen henne. Men vi hade en trevlig pratstund och kom fram till att vi skulle fika i nästa vecka. Att man kan förändras så mkt på ett halvår det är ganska imponerande. Därefter bar det av till Centrum där jag gick på lindex (där jag träffade nathalie och vickan som oxå var på jakt efter strumpbyxor), kappahl, något af sweden, vila, veromoda och jc. för att sedan köpa ett par svarta plastiga leggings på vila. tänkte ha dem tillsammans med min bruna klänning som är way to short att ha för sig själv. maxi var sista stoppet för att köpa en fruktsoda. Nu ska allt på kylning och jag ska fixa käka, måste ladda inför ikväll, en dusch med rakning och ansiktsmask blir de nog med. hoppas bara jag hinner allt innan 4 då emelie kommer för att hämta mig. måste packa lite kläder och fylla på min mobil med innan de bär av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0