Hej mitt oooooolidligt intressanta liv

Hej bloggen, nej jag har inte gått och dött och inte heller kan jag skryta med att jag skaffat mig ett liv. Näe det jag har gjort är nog att komma in i en sådan här post-resa-depression. Allt här hemma är så tråkigt normalt och tråkigt alldagligt, man gör inga spontana resor utomlands, inga roliga resor inom sverige och heller inte mycket nya upplevelser. Det som händer mest i mitt liv är att jag går i skolan med ojämna mellanrum, försöker komma igång med c-uppsatsen och har snart kickat ass i supermario kart. Roar mig med att gå på Caj varannan torsdag och hoppas på lite uppslutning av flickor på torsdag, men vi får väl se hur det blir med den saken. Jag gick ner två kilon efter jul för att sedan gå upp dem igen och märka att magen är totalt gigantisk, ja nästan skräckinjagande. Så med min nyinköpta Sodastreamer ska jag börja mitt sundare liv utan läsk och godis (frivilliga sökes till att äta upp bullarna som finns i frysen). Som sagt köpte jag en sodastreamer, det är ju min födelsedag imorgon och i julklapp fick jag 500 kr av pappa till den, sen i lördags sponsrade anna och charlie mig med 200 kr till så då passade jag på när de var här att åka till media markt och köpa en. Det blev en sådan här
Köpte även två små flaskor till som jag dock fick byta idag då jag upptäckte när jag kom hem att deras utgångsdatum var OKTOBER 2011, så nu har de nya 04/2013. Ja ni hör ju hur intressant mitt liv är? Kan ju berätta att jag ska byta piller om en 4 dagar, det blir yasminelle istället för cerazette så humörsvängningar tjooohooo! Är fortfarande hungrig efter att min tiny matlåda är slut och är nära på att slicka den ren för att få upp det sista, men så drastiska kanske man inte bör vara i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0