Two days

Idag Tisdag är det bara två dagar kvar eller knappt ens det. På torsdag åker jag till sthlm där jag ska försöka klämma in en dejt med Hans (jag vill jag vill jag vill). Sen åker jag till Hässelby och sover hos niclas pappa, niclas är med och följer sedan med mig ut till Arlanda på fredag. Igår satte nervositeten in på riktigt och jag var som en 5-åring som villade omkring och packade om min väska så nu klarar jag vikten med 1-1/2 kg.
Idag ska jag hursomhaver
  • Växla pengar
  • lämna tillbaka vågen
  • dricka vanilla coke
  • göra smörgåstårta
  • gå till tandläkaren
  • Spela tv-spel :P
  • det var något mer men minns inte det just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken to do-lista, cola o smörgåstårta o tv-spel, haha :D Men all heder till dig som lyckats få ihop packningen, jag ska bara hem till snäs över helgen och packar ner 6 par skor. jag hae ju vatt körde om jag skulle packa för under 20 kg för ett par månader :/



Men hörru, ha de toppen på din resa. Uppdatera mig lite om hur det är sen.



Puss&kram

2010-09-14 @ 10:30:30
URL: http://friidiiis.blogg.se/
Postat av: Angelica

åååh smörgåstårta!!!

2010-09-15 @ 03:24:01
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0