Mina dagar

Tror jag spelat för mycket tv-spel nu när jag börjar drömma om det. I söndags så spelade jag klart Mafia II, så härligt att ha tagit mig igen om mitt första tv-spel utan att ge upp halvvägs :P. Förutom tv-spelande beror dålig uppdatering på att jag inte har så mycket intressant att skriva om. Spelar tv-spel och dör på alla möjliga löjliga vis så att de jag spelar med skrattar, blir så arg när jag inte klarar banorna att jag har döpt olika "djur" i spelet efter fula namn, som attention seeker/whore, äckelsvamp, fittsköldpadda och diverse andra som fritt trallar ut ur min mun under spelets gång.

Förutom detta så leker jag med min sjuka (förkylda och hostiga) vän Magnus och vi spelar tv-spel och kollar skräckisar, gårdagens var inge vidare måste jag säga. El orphanto, eller barnhemmet som den heter på svenska var inte läskig och den fick underkänt av oss båda två. Erik och mackans GumBall 3000 program däremot verkar intressant och de ska jag försöka se på igen sen, tror minsann att de fanns på PLAY någonstans så till och med jag kan se det i höst :P. Men nu ska jag pallra mig ut och gå(åka) ner till Magnus och kolla Ice age (hehe love that movie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0