Gammal och gaggig

Sista dagen här då, nu ska det fixas lite smått och gott och självklart så mår jag sämst idag. Inte sjuk på något sätt mer än möjligen lite förkyld men det får ja väl stå ut med. Däremot har jag ont i varenda tand i munnen så att jag nästan vill slita ut dem för att slippa det, löständer är det väl inget fel på? Anyhow jag fixade nästan allt på min lista igår, detaljer kan man ju kalla det. Nervositeten är på 15 på en skala mellan 0-10, vill åka nu och inte ha dessa timmar av väntan.
Idag ska jag
  • Tvätta :(
  • Rösta
  • Packa handbagaget
  • Städa
  • Vara med Niclas
  • Do the fucking smörgårstårta
  • Skypa

Kommentarer
Postat av: Angelica

när kommer den där fucking smörgåstårtan och vad ska du ha den till? jag vill ha den!

2010-09-15 @ 11:16:36
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0