Slut på mjölkmage

Kom just att tänka på en sak, kanske inte så intressant för andra men den har gjort mitt liv så mycket bättre och lättare. Ungefär en månad innan jag åkte till Newcastle så började jag äta ett par tabletter som jag fick höra talas om via djungeltelegrafen. Ett par tabletter som sades kunna göra så att lactosintoleranta människor kunde äta som vanligt igen. Jag var ju självklart lite skeptiskt till detta eftersom jag tidigare testat andra "sånna" piller som man ska ta 1-2 varje gång man äter mjölk men man får då inte äta dem för ofta för då skulle effekten avta. Men jag tänkte, What the hell! jag kan ju testa och se. Så det gjorde jag och nu har jag ätit dem i snart 3 månader och jag kan säga att jag märker skillnad, nu äter jag glass och dricker mjölk och allt som vanligt. Visst får jag fortfarande ont om jag äter kopiösamängder men det får nog alla! Så dessa piller borde rekommenderas till alla lactosintoleranta människor i min mening för hur underbart är det inte att slippa tänka på vad som innehåller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0