Multivitaminer

Det var ingen super ide att ta kjol idag, näe vet ni vad det var svinkallt! Nu sitter jag här i mjukisarna och mössa. Ska snart dra igång och städa lite och plugga en del. Men för de som vill veta så har min babe bokat biljetten hit nu så på torsdag förmiddag kommer han hit. Så jävla skönt det ska bli att träffa honom igen och bara ha några dagar här tillsammans. Om någon annan vill så är alla väldigt välkommna hit till min lilla fängelsehåla i denna ganska trevliga stad där man aldrig slutar förvånas över britternas beteende. Igår till exempel när jag var och shoppade såg jag en klänning, ganska snygg men kort (kort=strax under rumpan ungefär) så jag funderar men tänker att den nog visar lite väl mycket i min mening, efter mig kommer en kvinna i 45-55 års ålder och tittar på samma klänning och verkar inte alls tycka att den är för kort.

Kommentarer
Postat av: E M M E H A N D E R S S O N N . B L O G G . S E

hejsan, va görs ? :)

2010-10-01 @ 13:53:26
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, va de en inbjudan att ta sig till dig? Suuuugen! Äre dyrt att flyga dit?

2010-10-01 @ 17:04:20
URL: http://friidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0