25-10-10

Idag då är det måndag igen, en ny vecka och nya saker att tänka på. Däribland såg jag för en stund sedan att vi ska ha grupp presentationer nästa tisdag och så måste jag göra en jävla massa skit innan dess. Inte så kul med tanke på att jag är trött som en apa och har huvudvärk. Men det positiva denna veckan är väl att min syster och henne pajk kommer på lördag och hälsar på mig. Trevlish trevlish, dessutom var det en superduper helg i dublin med gott sällskap och mycket saker att se. Kommer bilder och story vid ett senare tillfälle, troligen onsdag. Men nu ska jag hoppa in i duchen och sedan fixa lite frukost/lnunch/kvällsmat, kallt var det vill mat ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-25 @ 16:03:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0