18-10-10

Jag har jag tidigare nämnt hur ofta folk startar brandlarmet? Har jag nämnt att när detta händer måste ca 200-300 personer gå ut och frysa? Har jag nämnt att detta gärna händer när vi sover? Har jag nämnt att brandkåren måste älska oss? Och att de troligen har ett vad om vilken dag i veckan de ska köra ut hit?

Igår morse steg jag upp ca 10.20 och hinner inte mer än gå på toaletten innan någon har startat brandlarmet, jaop söndag förmiddag. Jag var bakis och ville helst bara sova men någon klårfingrig idiot kunde ju inte hålla fingrarna i styr! Vi brukar skoja om att det kommer gå ett larm i veckan vilket man typ skulle kunna säga att det gör. Har varit här i fyra veckor och jag har fått gå ut på tre eller fyra larm hittills, och då missade jag ändå ett då jag var i skolan. Inatt då när jag äntligen somnat, har lite svårt för det ibland. Så är det någon idiot som ska laga mat/röka inne/ vet i fan vad, vid klockan 1. Brandkåren såg lagom road ut när de kom hit och vände. Vi ville mest slå ner någon idiot och förbjuda folk att röra saker på natten, eller varför inte höja boten från 300 pund till 600 så folk kanske ger fan i att starta det!

Ursäkta för detta lite arga inlägg men jag har som sagt svårt att sova och asiaten som babblar i rummet jämte gör inte det bättre. Inatt fick jag sova med huvudet på fotändan bara för att slippa höra asiaten. Som jag har god lust att klippa till, sov för fan på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0