12-10-10

Så då släpade jag imorse mig till gymmet, tänkte att jag skulle simma lite och springa lite. Blev inte riktigt så, gick i rask takt lite på löpbandet men sen tog jag tag i lite styrketräning. När jag sedan kände mig klar (eller inte hade så mkt tid kvar så om jag skulle hinna simma med så fick de bli nu) insåg jag att simbassängen inte öppnades förrens 7.30 vilket var lite surt för de känns inte optimalt att gå i bassängen vid 7.30 för att sedan stiga upp igen vid 8 så jag anmälde mig till spin passed istället och trampade på rätt bra i 30 minuter istället, dock kändes det att jag inte tränat på länge. Kändes som jag hade gele eller falukorv i benen och att armarna inte ville hålla mig uppe heller mot styret. Men vi får väl se hur det känns i morgon efter nästa pass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0