Plugg vänner?

De flesta av gångerna jag säger att jag ska plugga gör jag inte det, jag har lite svårt att hålla löften till mig själv. Som att jag ska sluta äta kakor och godis, Det är omöjligt för mig att sluta. Som att jag säger att jag ska spara liter mer av pengarna denna månaden och sedan på något vänster tycks de ändå försvinna.

Men Anyhow så kom jag just på att jag saknar mig Angelica som brukar vara duktig på att plugga och därför få mig till att ta tag i det med. Så var gör du Angelica? Vad gör alla andra mina pluggvänner eller vänner överhuvudtaget? Har inte funnit några riktiga plugg vänner här borta än, alla har så olika schema och kurser och sen vill ju alla resa på helgerna så då är hälften av alla jag känner borta. I veckan ska jag och Ann-kristin ta tag i vår portfolio och skriva två av de tolv ämnen hade vi tänkt.

Men nu ska jag stänga ner msn, facebook och de mesta andra roliga saker och faktiskt ta och skriva ner lite slides...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0