Nålar i stolen

Har ni någongång känt som att ni går mot döden, om ni måste plugga mer nu? Så känner jag idag, jag vill verkligen inte plugga idag och det rycker i hela kroppen för varje försök att komma iväg till bibiloteket. Vilket inte är så lyckat när man måste gå dit och ta tag i några av de där uppgifterna som man har. Tankarna vändrar typ till, borde jag gå och fixa julklappar istället idag, de måste ju faktiskt också köpas någon dag...eller kanske ska jag gå och ta en lång promenad, eller bara kolla på sakerna i affärerna. Till och med städning tycks locka mig idag, och jag vet att allt bara är undanflykter från att behöva plugga. Jag ska inte ge med mig idag tänker jag och har börjat samla ihop det jag behöver till pluggandet. Samtidigt som benen totalt springer, ja jag borde kanske tagit gymmet imorse och inte tänkt "vi tar det ikväll" för kroppen skulle må bra av lite utmattning.

Men som sagt nu ska jag ta mig till bibiloteket, blir nog en sväng till kaffeterian först. Kaffe är ju behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0