Mission: Find a jacket!

Sängen blev det inte riktigt, jag kan inte sova för jag mår så dåligt. Har suttit och surfat lite och mest bara fördrivit tiden och försökt få i mig lite varm chokladmjölk, det gick inget vidare det. Snyter mig var tredje minut och där emellan sitter jag mest och "drar in" ni vet, så där störande som det alltid är. Men nu tänkte jag att eftersom jag inte går på någon lektion idag så kan jag gå och leta upp en vinterjacka åt mig själv så att jag faktiskt kanske slipper gå och frysa, och bli sjuk. Ikväll var tanken att jag skulle en sväng till rachel, men vi får se hur detta blir.

Lite bilder från i onsdags, och ja jag ser sjukt tjock ut på bilden



Handla lite mat idag kanske skulle vara en idé med? och tuggummi, så jag inte dödar någon med min förkylningsandedräkt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig.

2010-11-16 @ 13:04:33
URL: http://kamomillastad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0