A long day in the library

Ja ni hur gick då dagen plugg? Det kan man undra efter att ha spenderat ca 10 timmar i biblan? Det känns som att jag har kommit ca en cm längre fram på min uppsats. Idag har jag skrapat ihop citat från tre olika böcker som sammanlagt blir nästan samma mängd ord som jag ska skriva totalt, ahhh! Imorgon är det dock en ny dag och då ska jag ta tag i HRM igen och skriva lite på den portfolion, har jag tur hinner jag med två eller tre delar av den. Känner att jag verkligen måste utnyttja allt tid som finns för att plugga och leta böcker och referencer. Vill bli klar med dessa uppsatser så snart som möjligt så att jag sen bara kan ägna tid åt att finslipa dem och lämna in innan jul.

Nog om plugg, så fick jag sällskap i biblan av Rachel idag. Det var väluppskattat särskillt eftersom hon fick mig att gå och äta något vid halv sju tiden. Själv hade jag nog inbilat mig själv att jag skulle klara av att sitta kvar till 9 utan att äta och sedan gå hem. Nu åt vi och sedan var jag effektiv som en mört, eller något. Imorgon hoppas jag på sällskap av både Rachel och Ann-kristin. Ingen av mina flatisar verkar vara så fonda av att sitta där och plugga så kan lätt bli lite ensamt efter ett par timmar.

Men nu blir det faktiskt sängen och den längtar jag efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0