20.11.10

Idag har vi riktigt höst/Engleskt väder, det totalt öser ner vatten från skyn. Jag är glad att jag ställde in mina planer på att kanske åka till Durham idag. I det här vädret tror jag inte att någon människa borde vistas ute. Vad gör jag då istället för att åka till staden där Harry potter delvis spelas in? Jo jag sitter med sju stora  festa kursböcker som jag ögnar igenom för att få ihop en välformulerad uppsats om Government interventions and R&D spendings. Låter precis lika intressant som det är. Men det var det eller att skriva om utvecklingen inom någon sektor i UK och det verkade ännu tristare i mina öron. Men får sätta fart igen så att jag kanske kan få ihop en liten del idag...hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det gick bra för dig gumman!! du kan!! längtar tills du kommer hem igen! Kram

2010-11-20 @ 22:38:55
URL: http://anzis-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0