Saker som stör mig

Har ni någongång tänkt på att saker andra människor gör kan störa en till vanvett? kanske ett dåligt sätt att beskriva det hela. Ofta när jag är på Friskis så gör någon en sak jag tycker att de kunde låtit bli att göra, av hänsyn till andra människor. För att vara lite mer specifik så tar vi några exempel, att sitta i bastun med en handuk om sig är okej men att sitta och dela på benen är inte okej! jag vill inte behöva skåda deras privata områden. Att fila fötterna kan man ju göra om man har någor under där "skinnet" hamnar, men att fila rakt ner på golvet? NEJ TACK! tänk på alla andra som kommer gå där under dagen, hur mysigt är det egentligen. En sista sak, när man byter om och ska ta upp något från golvet kanske det är lämpligt att ha en handuk om sig så inte hela omklädningsrummet behöver skåda, ja ni fattar nog vad jag menar. Nu tänker ni kanske att jag medvetet kolla på alla människor bara för att se om de gör något, men nej! jag har bara oturen att se sånna saker och jag blir äcklad av det. Tänk va världen hade varit bättre om jag sluppit se dessa saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0