Plugg dag med paus för spinning

Sitter här inne och ser solen skina, funderar ett slag på att gå ut och ta en promenad men sedan slår tanken mig att jag måste ju faktiskt plugga. Men det är festande att lägga bort ASP.NET boken och dra på ytterkläderna för en lång runda i snön, har ju en kärlekt till att gå i snön och inte där det är plogat. Men det blir inget med det inte, det får vänta tills jag ska åka in på spin passet vid 11.30. Då kanske man ska dra en tur på bokrean med för att se om jag hittar något, men det är ju lite farligt i fall man skulle fastna där. Dessutom verkar ju kortets magiska pengar snart vara slut efter handligen i söndags. Näe plugg var det idag!

Sitter med mina mjukisbrallor och niclas tjocktröja (över mitt linne och tröja) för att vi har det så kallt i lägenheten, även raggisarna har åkt på. Notera mina öronproppar jag måste ha i även fast jag är hemma själv, när jag dessutom även tvunget måste ha spotify på. Back to plugget så kanske jag kan vara färdig innan veckan är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0