Ich bin alive

Jodå jag lever än så länge, dock blir det väldigt dåligt med bloggandet av någon anledning. Lite uppdatering på vad som hänt sedan sist så har jag jobbat en massa, masssa, massa. Idag är typ första dagen jag sitter vid datorn och bara pratar med folk och slösurfar. Men men i fredags var vi och spelade golf med jobbet, nicke vann! Pappa är rätt putt för de eftersom han trodde han skulle vinna :D. Igår var jag och syrrorna +  nicke i jkpg och shoppade lite smått och sedan blev det fest på kvällen för att fira att Tobbe fyllde 18. Det var kul men högljutt och sen på harrys var det ganska trist. Idag blir det städ och UG.

Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHA, jag skulle precis gå in här och fråga om du hade dött och så hade du uppdaterat! Tack :D

2010-06-20 @ 17:17:28
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0