Så förbannad!

Jag hatar vissa saker som min pappa gör, som nu! Jag frågade för två-tre veckor sedan om jag kunde låna bil för jag ska til jkpg i helgen och tandläkaren där uppe på måndag vid 12 och sedan börjar jag jobba 16. Jag ville inte åka buss för det går inga som passar båda hållen. Så sa han att jag kunde låna den röda bilen som är företagets, men sen sa han inte det till sin bror. Nu har hans bror tagit den bilen för att använda och vilken bil ska då jag ha? Han lovar att jag kan låna en och nu säger han bara att det inte är hans problem att inte jag har en! Jävla skitstövel.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman!!! =(

2010-07-30 @ 01:33:41
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0