To Angi

Okej Angelica här kommer ett plugg inlägg, Jag sitter här med min del av vår rapport till supply chain kursen. Ska svara på vilka fördelar som toys 'R' Us hade när de skulle etablera (ord jag var tvungen att slå upp på tyda.se då jag inte kunde komma på hur det stavades/hette på svenska) sig på den japanska marknaden. Har ingenting med supply chain att göra men det skiter vi i. Egentligen skulle jag sitta i skolan nu på föreläsning men jag kände inte för det.

Mina planer för dagen är att

  • Skriva klart Supply chain (så jag kan åka till jossan)
  • Skriva CV och personligt brev
  • Läsa kapitel 7 i svarta boken och 8 i gröna eller om det var tvärtom
  • Träna
  • Diska, städa och humm vem vet vad mer som behövs
  • gå ner 3 kg (tror ni det är möjligt?)
Tills detta är klart finns jag i mitt kök med kaffe, skolböcker och mix megapol.

Kommentarer
Postat av: Angelica

thank you very much, nu ska jag också plugga lite bara för det =)

2010-02-25 @ 13:43:42
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0