Guiness GB

Sitter här och försöker frebrilt komma på ett långt, utförligt och analysiskt svar på frågan "if the grocers do decide to accept Guiness as a CMI partner, is the brewer fully prepared for such an eventuality? Are there any other factors that the team have so far overlooked? Man kan väl säga att det går väldigt trögt och jag måste vara klar med det till imorgon, vilket betyder att jag måste sitta i eftermiddag när jag kommer hem från min lektion. Tycker inte alls att det är roligt att göra sådana här case assigments.

Igår var vi några girls och åt på Soya för att fira att Linnea fyller 19 på lördag, längesedan jag var med så många tjejer utan några killar. Det var jättekul och så skönt att bara ha tjejsnack, blev lite senare än jag tänkt men jag var ändå hemma vid strax efter elva då jag hade planerat att spinna i morse, det hände ju inte! Imorgon ska jag iaf minsann se till att jag kommer iväg till spiningen vid 12!!! Men nu måste jag borsta och bege mig till lektionen som börjar vid 13.


Träna på folk och krya på alla som lider av förkylning som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0