Urverket

Så då vaknade jag som ett urverk kl 6.00, väntade en kvart innan jag absolut inte kunde hålla mig längre utan var tvungen att besöka toaletten. Som jag emellanåt tror att de har många offentliga i england då det står To Let överallt, ja är man lite snabb ser det ut percis som Toilet, vilket gör en fundersam över varför de annonserar det precis överallt, hehe. Näe men sen kände jag det där som jag tycker så illa om att känna, jag har blivit förkyld igen, halsen är tjock och full av slem, näsan är oanvändbar och nacken som jag dessutom haft ont i i flera dagar går knappt att röra. Stort Grattis till Mig! Tänkte att jag strax skulle gå och snoka lite i köksskåpen och se om jag hittar något te som är gott, inget av de två jag köpt är särskillt lockande. En stor kopp te, med honung, en bra bok (Oxford handbook of innovation, The free market innovation machine) och lite myskläder så är jag kanske redo för dagen senare vid 13 då jag har lektion. Min näst sista sådanna här, sjukt va fort tiden har gått.

Men som sagt tedax, Ha en underbar dag, här är det hagelsnö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0