Kräftskiva

Efter många timmars slitande i köket så hade vi knaprat ihop tre pajer (en broccoli och bacon, en köttfärs och squash och en mozzarella och tomat paj) Utöver det hade jag gjort några laxpastejer som de hette. Nästan alla var sjukt goda och till och med folk som inte gillar broccoli tyckte den pajen var god. Sen hade vi ju självklart kräftor med, går ju inte att ha en kräftskiva utan det! Vi åt, drack och sjöng snapsvisor då vi tog några hallandsfläder och absolut tropic. Sen senare av dem smakade först som godis för att sedan ha sting som ingen riktigt var bereed på så jag iaf började nästan lipa av första. På något vänster så tog gårdagskvällen sedan ut sin rätt och jag och malin begav oss i säng vid tio för att sedan vakna vid 2 igen och då var folk fortfarande kvar.
Sammanfattningsvis kan jag ju säga att det var trevligt sällskap och god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0