New week new opportunities

Som ni kanske misstänkte blev det inget pluggande igår, vet inte riktigt vart alla timmar tog vägen. Det blev att kolla på sex and the city filmen med angelica och äta vindruvor, chips och äppelpaj. Sedan började vi fundera på vad för mat vi skulle bjuda vår kära samuel på som tack för att han hjälpte oss med db II projektet.
Idag vaknade jag av att de tjöt som från en lastbil som backar ni vet? Detta vid fucking jävla 6.20 ungefär, jag som ville sova!!! Har världens längsta marketing lektion i eftermiddag känns det som (13-17). Lagom tills att de slutat tjuta och jag somnat om vart det dags igen att flytta på fanskapet. Ja jag är på rätt kasst humör idag, vem skulle inte vara det?
Idag blir det hursomhaver
9-12 plugg/frukost/lunch
13-17 Marketing lektion

Kommentarer
Postat av: Angelica

18.30-19.25 Aerobic Dans?

2010-04-19 @ 11:17:51
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0