freaking out

Hade tänkt plugga både igår och idag men icke att det blev så, eller idag finns ju fortfarande möjlighet för det. Igår tog jag en riktig slappe dag som spenderades i soffan, väldigt underbart. Idag måste jag däremot ta mig till någon ICA affär i området, dvs antingen huskvarna eller ciggaren. Undra vilken bit som är roligast att åka/cykla/gå. Måste nämligen köpa tvättmedel och de vägrar ha den sorten på Willys. Jag vägrar byta sort eftersom jag har hittat en som jag inte får allergiska utslag av. Vilket dilemma!
Känner att jag har alldeles för mycket tankar i huvudet som jag borde låta vara eller ta tag i. Hur ska det bli till sommaren? har ju jobbet i ljungby som jag är rätt säker på att jag ska ta (ska bara ringa chefen), men då måste jag vara ifrån Niclas (vill jag det?). Sen vad händer till hösten? jag åker till england och vart niclas tar vägen är ännu lite oklart (han har sökt både master program och trainee, master är i jönköping och trainee i stockholm. Om de blir stockholm hur ska vi göra med lägenheten? Ahh alldeles för mycket saker som är ovissa för att jag ska tycka om det, vill ha kontroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0