Sthlm

I Lördags begav jag mig till sthlm för att hälsa på Hassebasse. Vi tog det rätt lungt och spenderade dagen med att springa runt på stan. Shoppade två nya trosos på H&M eftersom jag har klipptsönder två av mina gamla eller tre kanske. Nya var i alla fall behövliga. Sedan åt vi på Mcdonalds hehe han med detta tre gånger under helgen. Så tråkig som jag är med så tog jag ju samma meny alla gångerna. Fram emot kvällen hade vi tankar på att gå på Bio men när vi kollade lediga biljetter var det endast kassa platser kvar så då sket vi i det och gick och hyrde tre filmer i stället.

 

Confession of a shopoholic

Denna har säkert alla redan sett men inte jag så denna film valde jag att vi skulle se. Den var sämre än jag hade förväntat mig. Men ändå helt okej, dock skulle man ju haft sin pojk med så man kunde pussats i kärleksscenerna.

Burn after reading

Helt sjuk film med George Clooney och Brad Pitt. Helt under förväntningarna, nästan så att man stängde av innan man ens sätt slutet. Den handlar om att en blir uppsagd från jobbet och då ska skriva sina memoarer, samtidigt tänker hans fru skilja sig från honom men innan dess vill hon ha reda på de finansiella läget. Hon kopierar då det till en CD som kommer på vift. Den hamnar hos brad pitt och hans kollega som tror att det är hemligstämplat material och försöker pressa "den uppsagde" på pengar och sälja det till ryssland. Hur som helst är det totalt cp och konstigt.

Rock'n'rolla

Denna var med sjuk men ändå helt okej. Gansterfilm som utspelar sig i London. En man har nästan all makt och mutar folk till höger och vänster. Han ser även till att du får skulder till honom, Det hela vänder en del när en ryss vill utbyta tjänster med honom och de tror att han rånar honom men det egentligen är revisorn som arrangerar det hela. Sevärd men mysko.

Helgens roligaste citat måste komma från hemvägen. Jag och syrran åker bil och så tänker hon att hon ska köra av och kolla luften i däcket så vi svänger av E4an och kommer ner till en STOP skylt, då frågar hon "är det okej att stanna här?" Jag tänker "humm det är lag på att du ska det!"

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så kan det gå när man är ute och åker med mig! Kul med lite sällskap på hemvägen!

2009-09-18 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0