Memories

Kommer ni ihåg den där sidan man började använda efter att man gett upp Lunarstorm? Den ni vet som heter bilddagboken, som faktiskt jag fortfarande har kvar. Även om jag inte är aktiv så är det trevligt att kunna gå dit och kolla på gamla bilder, det är som en dagbok. Dessa bilder kan ibland få en att minnas alla möjliga saker. Oftast om jag går tillräckligt långt tillbaka vill jag alltid kolla på mina bilder och filmer från frankrike resean, vet inte riktigt vad det är men de gör mig glad. Även om jag vet att jag knappt har kontakt med någon av dem som just då var nära vänner. Inte ens de som man trodde man skulle vara vän med för livet finns kvar så här 3 år senare. Många som var med har dock gjort ett intryck på en och man kommer troligen aldrig att glömma vissa av dem.

Men men livet rullar vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0