:(

Så här lagom mellan början av terminen och tentorna veckan innan alla arbeten ska in, eller det var inte riktigt sant för ett ska in på fredag har jag totalt tappat lusten att plugg. Tappat lusten för allt faktiskt för att vara ärlig. Allt är tråkigt till och med Tvn brukar kunna vara ett sällskap men den börjar tråka ut mig ordentligt. Det hade inte varit fullt så illa om de hade skippat den där reklamen var 10-15 minut. Det resulterar ju bara i att man sappar, det är ju ingen som sätter sig och kollar på den i alla fall. Jag har så tråkigt att jag snart dör av tristress.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, du. Du är inte ensam. Därför sket jag i skolan idag.



Men du, klänningarna. Vad heter affären? Ska antagligen till Jönköping på måndag :D

2009-09-29 @ 16:03:10
URL: http://amandajosefiin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Börja följa en massa serier. Bäst när man har tråkigt, för mycket jobbigt att tänka på eller helt enkelt har en dålig dag.

2009-10-06 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0