Stoooorstädning

Allt som jag planerat att göra denna dag verkade skulla gå i spillor då jag inte kunde somna igår kväll, jag somnade nog 00.00 och sedan vaknade jag igen vid 00.53 klarvaken, kunde inte somna om förren vid 02. Jättejobbigt när man planerat att stiga upp och plugga kl 8 nästa morgon. Men Upp kom jag till 9 istället så bara en timme senare. Det blev effektivt pluggande fram till lunch, sedan sov jag ett tag till eftersom jag sovit så dåligt i natt. När jag vaknade igen så började jag städa och fint har det blivit. Hittade till och med mitt gymkort så nu är går det att träna igen :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Du tycker det va:P haha. Nej den helgen är redan fullspäckad :) Håller tummarna på att du kan komma! Kram

2009-10-04 @ 12:00:49
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0