Sandwich

Sitter här hemma vid mitt skrivbord och halvt njuter av min sista sandwich samtidigt som jag stör mig sjutton på att jag inte kan komma på svaret på "Explain the boot process. List up the steps and explain who does what." kanske vet jag svaret men vet inte att det är det rätta. Hursomhelst det är tenta pluggande på G här och därmed utblir mina trevliga tv progam. Har dessutom på börjat operation gå och lägga sig tidigt. Dvs innan 22.00 ska jag vara i säng. Nu klagar ni säkert i era små hjärnor men gud ska ni veta hur skönt det är att vakna och vara utvilad när man ska upp, då har man dessutom mer ork till att ta itu med dagens bestyr. Har varit en sväng på Friskis idag med med angi, Aerobic Dans. Det var nog lite mer min grej än angis, iaf med tankte på att hon gav upp innan finalen! Men men måste leta lite svar så jag kan komma i säng sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0