Re-exam here i come!

Det gick ju då inte så bra nu på den andra tentan så  jag har samlat på mig en omtenta nu igen, väldigt trevligt eller inte! Men så går det när man inte har pluggat tillräckligt eller på rätt saker. Hade inte en anning om vissa saker som kom på tentan. Saker som jag aldrig hört talas om innan och saker jag har hört men glömt bort! Men nu tänker jag åka hem, sova, äta, kolla på tv och fixa mig till kvällens party. Sedan imorgon eller på fredag ska jag ta tag i att börja plugga på det igen så jag kan klara omtentan. Men men alla kan faila någon gång.

ha en trevlig onsdag kväll!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vissa failar mer, vissa failar mindre ;p

Jag skulle önska dig detsamma, men då jag skriver detta så är det way past kväll och mörkret har tagit över ^o)

2009-10-15 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0