jag har flottigt hår

Idag är går allt dåligt, jag glömde ställa väckarklockan så vaknade vid 8, då jag bestämde mig för att nej jag sover lite till. Sen skulle jag plugga men farmville var roligare. Har gjort lite nytta genom att skriva lite på två arbeten som ska lämnas in imorgon, men pallade inte pallra mig till skolan för ett möte (med en väldigt ineffektiv grupp). Sitter och funderar på hur jag (och niclas om han är snäll) ska möblera lägenheten sen när vi flyttar ihop. Mätte och kom fram till att sägen faktiskt kommer att få plats på två olika håll så vi kan välja och vraka. Tror detta är min mellan plugg dagar då jag får nästan ingenting vettigt gjort. Men det händer ibland.

Andreas det är väldigt snällt av dig att skratta åt mig!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag gör vad jag kan.. Det var ett sådant där vänskapligt skratt iaf (A)

Btw, de flesta av mina dagar låter som det här. ;p

2009-10-07 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0