Friskis & Svettis

Idag trodde jag skulle bli en bra dag eftersom solen tittade fram när jag drog upp persiennerna, men ack så fel jag hade. Den första snön faller nu och de skulle ju kunna tänkas vara trevligt men när den bara är blaskig så är det inte det. Men det är inte det som gör mig mest arg idag utan att jag har fått en varning från friskis och svettis, man får det om man bokar pass och sedan inte går på det. Nu tänker ni väl att jag får skylla mig själv då som bokat och inte avbokat när jag inte tänkte gå på passet. Riktigt så var det inte, jag hade bokat passet i lördags för att sedan i går eftermiddag bestämma mig för att inte gå och avbokade då vid 16 tiden, på något mysko sätt har inte min avbokning registrerats och nu är jag sur för att jag får ta skiten för att deras system inte fungerar som det ska!

Men nu ska jag plugga inför tentan imorgon och skriva klart (hehe hans ska) min fina uppsägning till min inneboende :D


ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0