fiiika?

Tredje dagen i rad nu som det har blivit tidig morgon. Det är inte så populärt tycker jag. Nu sitter jag i skolan, har lektion om 25 minuter och har redan hunnit avverka ett gruppmöte för dagen. Vi får väl se när det andra gupp mötet äger rum. Mitt huvud tycker inte heller om det tidiga tiderna och jag har nu fått huvudvärk, kan bero lite på hårspray med... måste köpa ett nytt så jag slipper använda det som luktar så starkt. Blir kanske en tur til A6 senare idag.

Igår tog jag en fika med snodd som var på genomfart. Vi mötes upp i rådhusparken och traskade igenom hela centrum bort till vasa's påtår. Hela 20 kr var jag tvungen att betala för en flaska loka, dyrt eller vad? Men trevligt var det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0