uppe tidigt för att vara student

Hade tänkt att senast nio skulle jag vara uppe idag, tror ni inte bara för de att jag vaknar redan halv åtta? visst de är väl inte dåligt men att vakna när man bestämt sig för att sova är inte lika roligt! Men men nu sitter jag här, ska ta en snabb dusch och sedan dyka ner i plugget, har lektion senare idag, ingen rolig. Dessutom får vädret mig att må dåligt, ni vet när de är spänningar i luften, mitt huvud gillar inte riktigt detta. så soool kom tillbaka till mig. Har redan diskat idag, började morgonen med det. va duktig jag är! men men inte tid att sitta här inte.

imon ska jag upp ännu tidigare, vi ska åka till gislaved och besöka vårat fadderföretag. Åker redan vid 7.30 och då ska vi vara på skolan :( inget trevligt alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0