Sista Kåren för terminen

I tisdags så ringe en viss emelie och sa att hon minsann skulle komma till jönköping på onsdagen och undrade om jag skulle ut, visst fan skulle jag det. Trots fest på tisdagen så skulle de korkas upp även på onsdagen. I allmänhet så var onsdagen en väntande dag, gjorde ingenting mer än att åka till a6 och köpa sprit, städa lite och sedan började festandet.

Letade efter en förfest och tillslut fann vi en i hälsoparken, vi åkte dit och fann att efter en 20 minuter började folk dra sig därifrån för att gå på nästa förfest, vi begav oss mot "korridoren jämte bongo" på vägen dit skulle vi ta ut pengar och träffade på en som var sällskapsjuk. Han pratade på om barnuppfostran och alkohol, även om 42-åringen som våldtog en 15-åring i jkpg som tog livet av sig. När vi kom därifrån blev det snabbt toabesök på kebabbaren. Kom fram till festen och drack en del, sedan märktes det att de var slutet på terminen och sista veckan innan bidraget kommer, hehe festen slutade innan 22. Alla skulle in på kåren innan man var tvungen att pröjsa, vi däremot sa att de var okej att betala och begav oss mot epedemien men där var lika dött som graven. De hela resulterade i att vi kom in på kåren utan att betala, och därmed blev kvällen billigare. De var trevligt på kåren, dock hade jag sjukligt ont i magen. Tog sista bussen hem och sen begav vi oss till säng, trodde jag iaf.

tack alla för en bra sista kåren för terminen, många nya kvällar att se fram emot nästa termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0