Cup Caj

Jag i fotbolls skor, short och orange tröja, japp så var de i tisdags. Vi (dvs Angelica, Martin, Fredrik x3,Oskar, Carlos, Riki, Brody och jag) var clockwork orange i en fotbollstunering. Vi började starkt med att vinna första matchen, sedan blev det sämre då domaren helt klart hade något emot vårat lag (eller möjligen något med de andra laget), Ni tror bara att jag säger de för att jag är en dålig förlorare men näeap om man dömmer olika i två lika dana situatoner är de faktiskt så att han är orättvis. Sen var han ju inte så seriös heller, sprang och pratade i mobilen, dracköl och gjorde lite allt möjligt annat. Iaf i slutändan vann vi 2 av 5 matcher men borde vunnit 3 minst!

Senare blev det gossip girl och one tree hill, tvingade niclas att kolla med mig. Detta gjorde att jag sedan fick stressa för att hinna till förfesten, Angelica lyckades få pierre att köra oss ner och lova att hämta oss med. Hehe lyxigt. Förfest blev det hemma hos forss och björn för att sedan dra vidare till club caj, mer känt som karlssons. Där bjöds (eller betalade vi för) vi på kyckling, potatis och någon svamp/squash/ruccola blandning. Ingen höjdarmat enligt mig då potatisen var överkokt och de var för lite sås till kycklingen, till efterrätt blev det en chockladbit(eller chokladmoss liknande) jordgubbe och glass(som jag skippade) Sedan dansade vi bort kvällen med drinkar och toaköer. Sedan vid 2 kom pierre och hämtade oss och de sa att vi stank alkohol, och de tror ja så vi drukit. En tur till statoil för hamburgare sedan hem till underbara sängen. Dock vart jag lite på lyset och behövde hålla mig i elementet och sängramen för att det inte skulle snurra för mycket.

En riktig superkväll var det iaf.... bilder finns på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0