firar att tentaperioden är över!!!

Ja igår så vart de äntligen sista tentan, eller eftersom jag missade en tenta så har jag omtenta om tre veckor men tills dess är de nice iaf. Efter en sådan intensiv period måste man bara fira och normalt brukar de bli en tur till systemet, vilket de med blev. Sen kröka tills man verkligen har släppt alla tankar på att de har varit jobbigt att vara student. Hur firade då jag och angi? Jo vi tog oss an en lägenhet som förfallit lite under den senaste tiden, storstädning med andra ord. Jag rensade hela min garderob och fick sammanlagt ihop 4 willys kassar med kläder som jag inte skulle ha kvar, sen 3 kassar som jag tyckte jag kunde ha hemma hos mamma ist. När jag var klar kom niclas och vi tog oss an att göra lite käk, kollade på något kycklingskit men väl i affären så blev de tacos, sen slappa i soffan och sova tidigt. Idag forsatte städandet i en annan form, tvättid kl 7, men då klockan inte ställde om sig automatiskt inatt började jag en timme för sent och då blev de lite stressigt mot slutet.  snart kommer emelie med, trevligt att träffa henne nu innan hon drar till afrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0