drasktiska saker

Jag kom på en sak innan när jag började packa inför min ljungby/växjö/stockholms resa, eftersom jag inte har fått mitt studentkort (sega posten) och inte mitt sj-intyg heller har kommit ännu är de väldigt bra idé att jag har med kvittot på att jag har betalt studentkortet med mig på resan, jag börjar då leta efter detta och kommer på att jag i helgen då jag storstädade slängde en hel hög med kvitton, så när jag nu inte hittar de börjar jag misstänka att de kanske slank med. Frustrasion till tusen... jag går ner i kvällaren där vi slänger sopor med i soprummet går ju inte att gå in, men som tur är, är hyresvärden där nere och städar så hon öppnar för mig och jag börjar leta efter just min soppåse!!!! hittar den efter en liten stund och tar med den upp igen letar igenom den och frustrationen stiger ju mer jag gå igenom och inte hittar den. när jag kommit igenom hela och insett att den inte finns där är frustrationen på topp. Jag börjar då fundera på vart i helvete den kan ha hamnat... hittar tillslut den i ryggsäcken, men vad gör man inte för ett kvitto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0