one week home

Jag har nu varit hemma en vecka och är helt slut och vill åka tillbaka till min lugna lägenhet uppe i jönköping, synd att jag sitter fast här hela sommaren med sommarjobbet. Idag har jag förutom att skrikit på syskonen tjatat på dem och försökt med all kraft att få dem att göra något productivt själv klippt halva vår gräsmatta vilket tog en si sådär 2-3 timmar, detta pga att den inte har klippts tidigare så de var trögt som satan och gräsklipparen stannade lite då och då för att de blev för mycket gräs. helt slut efter det var de dags att tjata, skrika och bemöda mig med att lösa konflikter mellan yngre syskon. har dessutom fixat lite till inne på mitt rum så nu är de beboligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin layout :) men vart är alla egobilder a´la Fidde ;)

2009-06-11 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0