Symptom

Mer studentsymptom som jag funnit på mig själv, man vet att man är student då man börjar få blåmärken på (i mitt fall) vänster höft, Varför? Jo det är där min lätta (läs übertunga) väska hänger halva dagarna, full med nödväntigheter som dator (ett måste att ha med sig), block (lämpilgt), kursböcker (gärna två stycken eller en gigantisk), blyerts bläck färg överstrykning och witheboard pennor Men där ska även få plats lite annat smått och gott i form av mat.

Ännu ett symptom som jag tror (hoppas) att det finns mer än jag som lider av så här i slutet av terminen, äach va fan
jag behöver inte köpa mat, jag kan äta nudlar, vatten och div saker som går att hitta i frysen/skafferiet. Man vill ju inte köpa en massa när man ändå ska åka härifrån om några dagar lika bra att äta slut på allt.

Jag har fortfarande massvis med klubbor kvar om någon är sugen på att hjälpa till att äta upp dem? och till dig som gått och misst ditt namn, jag är nyfiken och undrar vem du är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

av nån konstig andledning lyckades jag ändå spendera nårra hundra + få med mig take away hem! Men heey i girl got to live ;)

2009-12-17 @ 13:15:38
URL: http://friidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0