Snöö äntligen

Igår började det äntligen snöa lite här hos oss men så lite som det snöade trodde jag aldrig att det skulle ligga kvar på marken, men ack så fel man kan ha ibland. Det ligger ett tunt lagger snö på gräsmattan och hustaken, Hoppas det snöar mer idag!!!

Är det någon som märkt hur ovanligt positiv jag är angående julen iår? Normalt sett brukar jag bara tycka att julfesten när terminen tar slut är det roliga men i år så gillar vi ju till och med att julpynta :D (gör det var tredje år) Till och med snön längtar jag efter och vill ha. Kanske för att jag numera slipper cykla till bussen, stackars alla som fortfarande måste cykla.

Nu var det ju det här med att plugga också, tänkte jag skulle läsa några kapitel i den svarta boken som jag har tenta på på söndag. Men lagom 3-4 sidor in så insåg jag att det var roligare att blogga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0