Äntligen

I förgår så kom äntligen min älskling hem till mig, åkte måttligt bakfull och åksjuk upp till Arlanda för att möta honom. Med frusna fötter och allmänt trött efter en lång dag kom han gåendes med all packning och gav mig en varm puss på munnen. Den hade jag längtat sjuktlänge efter, väl hemma hos Niclas päron tog vi ett varmt bad och åt en del för att sedan bege oss i säng.

Igår så var vi inne i vällingby och shoppade lite julklappar och annat, blev även en del tv-spelande och filmkollande. En bra slappdag med andra ord. Idag har vi varit i vällningby igen och köpt en liten gran, som jag kanske har lite allergiska reaktioner mot vilket jag aldrig haft innan, men det ska väl finnas första gången av allt. Vi var även i djuraffären och köpte en tuggleksak till mig eftersom jag har sådan tandvärk att jag måste tugga på något mjukt.

Imorgon är det julafton hehe, hoppas de levererar niclas julklapp senast idag annars är det synd om dem för då kommer den ju inte förrens i mellandagarna. Btw så är det sjukt mycket snö här i stockholm, vilket är ganka trevligt.


God jul på er om jag inte hinner blogg igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha hoppas andreas inte läser det! Han har ju alltid vetat att du gillar att bitas hihi :) voff voff!

2009-12-28 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0