wake up call

vissa dagar känne man sig väldigt vilse, andra dagar passar man in som skeden i bestickslådan. Men detta vet man inte förrens man redan är där, igår på lektionen berättade vår lärare om tre faser i Adaptation, första när man kommer någonstans nytt och de är spännande, sen andra så känner man sig vilsen och längtar hem. den tredje och sista fasen är när man börjat leva Adapt saker ur den nya omgivningen.



till den lite roligare delen av mitt liv och mina tankar tänkte jag skriva här men ack va tomt det känns i huvudet på den biten, kanske skulle ta och söka på facebook och bara hänsynslöst börja flörta med någon främling, detta trots vad jag sa till emelie härromdagen, såg dessutom en riktig heting på akademien i onsdags :) synd att man inte vet vem han är.



Dessutom ska jag ladda hem visual studio så jag ska kunna öva på kodning, låter som en väldigt trevlig sysselsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0