sleep thight each night

Som ni kanske märkte blev det inget avslut på förra inlägget, det berodde helt enkelt på att jag inte han skriva något. Jag åkte till A6 och spenderade en massa pengar, köpte nya skor, nya trosor tröjor och lite annat skit. sen åkte elin och jag till juneporten och träffade sofia och anton. vi gick till claras och tog en fika, det var väldigt gott men verken nyttigt eller bra för magen min. när jag kom hem vid halv nio kom emelie förbi och hämtade sina skossingar, och vi bestämde att vi skulle ta bussen vid 23.10 in till stan för att gå på centrum och dansa, vissa var ju på bättre humör än andra av olika anledningar. Kul hade iaf jag och emelie. sen på söndagen så kom pappa och åsa upp vid lunch och hade med sig min SÄNG!!!!!! helt överlycklig över detta vilket med märktes sen för jag somnade vid halv nio och sov nästan i streck till åtta på morgonen, hur skööönt som helst. Sedan var iaf pappi åsa och jag på ikea och käkade lunch, köpte lite blandade föremål till mina bröders rum. såg även en snygging på ikea, han såg inte mig dock (kände inte för att hälsa när pappa och åsa var med). Sen så sen så fikade vi på ikea (glass som jag inte tål och mer negerboll) sen åkte vi hem var och en till sitt, eller iaf jag till mitt.

spenderade kvällen med att ligga och skypa och spela sanning och konka med Peter, jobbigt värre känns det som att vi inte har träffats på snart en månad. Det längsta uppehållet mellan våra filmkvällar sedan vi började umgås typ. Dessutom umgicks vi ju i princip 5 av 7 dagar hela sommaren, så det känns som att jag saknar honom ganska mycket. tyvärr tycks jag inte kunna hitta någon ny rolig människa att kolla på film med. Men får väl ge det tid, att testa att tänja på mina krav (så jag skulle vara mindre kräsen) gjorde ju bara att jag vantivdes. Emelie du vet vad jag snackar om....fritz du med tror jag förresten.

resten av veckan som har gått har jag pluggat pluggat och ikväll har jag suttit och försökt skriva en sak men det har inte gått särskillt bra, ingen motivitation. har bara en 800 ord kvar och gärna så ska det bli något vettigt av det. fick dessutom tillbaka assignment 2, inte helt nöjd med betyget G, men tycker att läraren är kass och dålig så det kan förklara saken. Det är bra att gå igenom hur man ska skriva innan man ger en uppgift som går ut på att skriva och sen bedömma den efter hur han tycker att vi skulle skrivit...lite guidelines kanske skulle vara passande?

samuel pierre och jag har dampat sönder ikväll, medan angelica suttit och varit duktig och skrivit. dessutom har jag kommit på min kod till mitt passerkort så nu kan jag komma in på högskolan när jag vill mohhahha...

men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, dessutom trivs ja med att sova i MIN SÄNG! det enda som saknas är lite sällskap i den...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0