öhhhmm tjejer ni tappade....

Vart ute och promenerade med emelie, vi tog en ganska lång runda som vi dessutom inte har gått tidigare. det var mkt trevligt. undertiden kom vi även på vad vi ska vara på halloween sittningen fasen bara när jag kollade på det och insåg att jag inte alls fick vara den jag ville. Men men det kan int ehjälpas, vi snackade som vanligt om allt möjligt mellan himmel och jord, och när vi äntligen kom tillbaka till råslätt och närmade oss willys så möter vi några killar i typ 14 års åldern.

K- ööhhm tjejer
k- Men hallå tjejer ni har tappat
K ni har tappat
(vi vänder oss om)
K-ni har tappat era snoppar

Hu? what the fuck?

Sen handlade vi på willys och efter det så kom angelica och vi tog en promenad vi med, jag lurade med henne till skogskyrkogården där jag visade henne det lääääääskiga korset, fan va skraj hon blev, typ som jag när pierre skrämde mig. Haha hon tvingade nästan mig att sova hemma hos henne, tur och väl ville pierre sova där så jag slapp....men gud va de är oslagbart att se ansiktet på folk som blir vettskrämda. undra vem jag ska lura dit nästa gång, kanske gå en riktigt lång runda med så att de hinner bli riktigt mörkt och läskigt.

hehe aja nu ska Zophie sova för imon så är det lektioner igen (kl 3) men ska fortsätta med mitt nedpackande av saker. bjuder även er på en liten låt idag, som jag kände för....

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0