...och vad ska man tänka på....

Måndag idag, dagen då jag lämnade in sista saken i min första kurs på högskolan. Nu kan jag inte längre göra något åt mitt betyg, endast hoppas att de jag skrev var bra och vad läraren var ute efter. lite sliten nu med eftersom MEMOt var tvunget att vara inlämnat kl 9.00 så jag var tvungen att vara här innan nio och skriva ut det, nu finns det många som inte alls håller med mig, nio är väl sovmorgon eller? Inte på högskolan då börjar man senare så att man har en chans att sova ut en del eftersom att man går och lägger sig snittid 1 på natten. Iaf jag är trött idag och ska spendera hela dagen med att plugga information systems, eftersom jag inte varit så himla effektiv i helgen. I lördags steg jag inte ens ur pyjamas tröjan, steg upp och hade huvudvärk så jag gick hem till elin i pyjamas och med två mjölkpaket i handen, käkade frukost och sedan begav jag mig in i hennes säng där vi två sedan låg och kollade på Heroes hela dagen, gjorde en kladdkaka och åt. fram emot 8 på kvällen tyckte vi det var dags att äta lite så vi gick till willys och handlade. väldigt ofräscha som vi var stannade vi inte där länge utan fick hem till mig och fixade tacos, sedan la vi oss i min säng och kollade klart på sesong 1. Sedan sov vi de var lite trångt men funkade. I söndags (igår) skrev jag klart det jävla memot och tvättade.

har även surat hela helgen på de två jävla människorna som i fredags natt kom och höll inne vår pling plonga så jag vaknade. cp människor, bara för att ni har fest på vånging 8 betyder inte det att de inte finns andra i huset som vill och försöker sova.

Nu sitter jag i jibs lobby med angelica och de flesta studenter verkar ha vaknat till liv, de ramlar in fler och fler. dock är det fortfarande långt ifrån livligt. det hela kan bero på att många troligen är hemma och pluggar för tentorna som kommer nu i veckan. vi på BBI08 har nog de väldigt slappt, vi har nämligen bara en tenta som är på lördag. dock är jag rättså nervös över den. kunde ju varit bättre om man kännt sig säker på det vi har prov på. men de är väl bara till attplugga mer, precis det jag tänker göra nu...

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0