IS, IT, enitiy, aggregation, data flow....???

PLUGG!
har sutit sedan klockan tio idag och läst i min fantastiska bok om informations system och informations teknik. den är helt underbar, och inte nog med att den är på engelska så måste de skriva på en engelska som ingen människa i världen förstår av att bara läsa rakt upp och ner utan man måstet typ översätta till normal engelska. Det tar ju sin lilla tid att läsa, har kommit till sidan 113 inte så långt som jag hade hoppats men iaf en bit på vägen och lite mer förberedd inför tentan då jag denna gången fattar mer än första gången jag läste dessa sidor, Ja de är andra gången jag läser dessa kapitel men är de obegripliga så är de det. fattar inte varför de ska vara så svårt, det har idag gått åt två red bull och en ubuntu cola för att hålla tempot uppe, skulle nog behöva en nu igen men tänke jag ska hem och fixa lite käk ist det är nog nyttigare än en red bull på 112.5 kalorier. Dock kan jag inte säga att konsentrationen har varit på topp hela tiden, de var ju ett tillfälle vid tolvtiden då det kom en massa folk och satte sig vid oss (de går liksom inte att hitta grupprum om man inte  är i skolan vid 7 typ) och snackade en massa

"har du legat med honom eller?"
"Undra om man kan steka människo ägg?"

sen var det ju lite tröttsamt vid två tre tiden med så då kollade jag på generation fett som gick på trean igår; och beslutade mig för att jag minnsan med ska bli squachare (hur det nu stavas :s) näe nu kurrar magen och de är dags att dra sig mit bussen
tjing så länge

Kommentarer
Postat av: snoddass

ooh! jag saknar sofie ! jag vill hänga med sofie ikväll ;D

2008-10-10 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0