how about a free drink

idag vaknade jag och mådde allmänt bra, hade lite huvudvärk och andra åkomor men inga större bekymmer, förutom ett: jag ville ha dig! hade varit så mysigt att bara ligga i sängen nästan nakna och hålla om varandra (dock inga pussar, morgon andedräkt är ju inte jättenice) okej jag ville väl mer än att mysa egentligen jag ville ha grupparbete ;) men som vanligt så låg jag där ensam och utan någon att hålla om. Inte heller några söta sms kunde man skicka till någon. Inte nog med detta kan jag ju bara ifråga sätta vad jag gjorde igår, varför i hela helvetet gjorde jag som jag gjorde....

för att förtsätta där vi slutade sist så blev det inte mycket mer pluggande utan jag började spela sanning eller konka med peter, som när den mest intressanta frågan kom använde ett frikort, "var är det konstigaste platsen du haft sex på". Sedan kom emelie som hade väldigt roligt med min mobil, hehe vad hon gjorde kan hon ju själv få förtälja dock så fungerade det inte fullt ut, fick inget samtal vid 3 idag. Efter det tänkte vi att näe fan vi ska till bongo ikväll och vi ska fanimig komma in med denna gången, vilket då kräver att vi är där innan klockan 21 för sedan blir det 20 års gräns. nu var klockan typ 6 och vi skulle hinna hem, fixa oss, käka och emelie skulle färga hennes systers hår. VI beslutade oss för att denna fredags kväll käka något väldigt exotiskt som troligen inte många äter en fredags kväll...nämligen müsli, eller muuusly som emelie säger. sedan sprang jag hem och duschade, klippte sönder ett par trosor och försökte bestämma vilka jeans jag skulle ha ihop med emelies linne. Det tog ju sin tid men sedan vid 20 kände jag mig färdig och satte på mig skorna, dock belv det ju som alltid, man fick för sig att man hade gott om tid och kom på hundra andra saker att göra. så det hela slutade med att jag i mina micheal kors skor fick springa till bussen som gick 20.19. Sedan begav vi oss med höga förväntnigar till bongo, baren vi blivit nekade att komma in på så många gånger. vi visar upp våra leg, som är snygga med :) och går in....

vi är jättebesvikna, vi kommer in och där är det smockfullt med massa folk som är yngre än oss, dessutom är det högljutt och alla sittplatser har nog varit upptagna de senaste tre timmarna känns det som. man kan heller inte dansa någonstans för dansgolv finns inte. tydligen har de bara dansgolvet öppet när det är big bongo, vilket är en gång i månaden gissa när? vi ställer iaf oss i kön till baren där vi sedan upptäcker att bartendern är jätteotrevlig, "ser du nån eller?"

mer kommer senare, måste till a6 nu och fixa lite trevliga saker, haha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du och jag får ha grupparbete när du flyttar hit ;) du skulle ju testa att gå ett steg längre eller vad var de Samuel sa!! haha <3

2008-10-11 @ 21:02:53
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0